Modibodi® and ModibodiRED® Refund/Return Policy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Retourbeleid van Modibodi

Lees dit VOORDAT u uw Modibodi-product uit de verpakking haalt.

Mobiodi is een product voor persoonlijke hygiëne en we hanteren strikte richtlijnen voor het retourneren van uw bestelling.

Als u Modibodi of Modibodi RED koopt en het niet past, kunt u 1 artikel dat uit de Modibodi-verpakking is geopend, retourneren voor terugbetaling (Girls Matters vergoedt de verzendkosten niet).

Als u meerdere Modibodi-artikelen bestelt (inclusief badkleding), accepteert Girls Matters geen retourzendingen van Modibodi die uit de Modibodi-verpakking is geopend, dit om hygiënische redenen. U kunt slechts 1 Modibodi-product dat uit de verpakking is geopend (inclusief badpak, crop top, zwembroek of ondergoed) retourneren voor terugbetaling.

Als u meerdere paren koopt en de hele bestelling wilt retourneren, krijgt u alleen één paar terug dat uit de Modibodi-verpakking is geopend. U ontvangt een winkeltegoed voor de rest van de geopende Modibodi-verpakkingsbestelling.

Als de rest van de bestelling wordt geretourneerd en de artikelen zitten in de originele Modibodi-verpakking, ongeopend en de verpakking is onbeschadigd, dan kunt u het volledige bedrag terugkrijgen. Dit is zodat wanneer u Modibodi of Modibodi RED of Modibodi Swim koopt, u een gloednieuw ongeopend product krijgt - omdat niemand ondergoed of badkleding wil passen die door iemand anders is gedragen!

Om aan het Modibodi-retourbeleid te voldoen, moeten alle retourzendingen binnen 30 dagen na aankoop via e-mail hallo@girlsmatters.nl worden aangevraagd.

U bent aansprakelijk voor de verzend-/verzendkosten die worden gemaakt bij het retourneren van kledingstukken. Girls Matters kan u deze kosten niet vergoeden of vergoeden.

Girls Matters raadt u aan om een traceerbare verzendservice te gebruiken bij het retourneren van artikelen, aangezien we niet verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor verloren of ontbrekende pakketten.

Alle geretourneerde producten (ongedragen maar waarvan de verpakking is geopend) worden gedoneerd aan een goed doel om mensen in nood te ondersteunen en onze bijdrage aan de stortplaats te minimaliseren.

Alle kledingstukken* die voor de volle prijs, met een kortingscode of tijdens een promotie zijn gekocht, kunnen worden geretourneerd voor een terugbetaling of winkeltegoed.

Online ruilen is niet mogelijk.

Modibodi Return Policy  

Please read BEFORE you open your Modibodi Product out of the packaging. 

Modibodi is a personal hygiene product and we have strict guidelines about returning your order.

If you purchase Modibodi or Modibodi RED and it does not fit you can return 1 item which has been opened out of the Modibodi packaging for a refund (Girls Matters will not refund the shipping cost).

If you order multiple items of Modibodi (including swimwear) Girls Matters will not accept returns for Modibodi which has been opened out of the Modibodi packaging, this is for hygiene reasons. You can return only 1 Modibodi product that has been opened out of the packaging (including Swimsuit, Crop Top, Swim bottoms or underwear) for a refund. 

If you buy multiple pairs and want to return the whole order, the only item you will be refunded for is one pair that has been opened out of the Modibodi packaging. You will receive a store credit for the rest of the opened out of the Modibodi packaging order.

If the rest of the order is returned and the items are in the original Modibodi packaging unopened and the packaging is undamaged you can get a full refund. This is so that when you purchase Modibodi or Modibodi RED or Modibodi Swim you are getting brand new unopened product - because no one wants to try on underwear or swimwear that have been worn by anyone else! 

To fulfill the Modibodi Return Policy all returns must be requested via email hallo@girlsmatters.nl within 30 days of purchase.  

You are liable for the postage/shipping costs incurred when returning garments. Girls Matters is unable to compensate or reimburse you for these costs. 

Girls Matters recommends that you use a tracked postage service when returning items as we cannot be held responsible for lost or missing parcels.   

All returned products (unworn but where the packaging has been opened) are donated to charity to support people in need and to minimise our contribution to landfill. 

All garments* purchased at full price, with a discount code, or during a promotion can be returned for a refund or store credit.

Exchange online is not possible.  

Shop our range here