Modibodi® en ModibodiRED® Terugbetalings-/retourbeleid

Retourbeleid van Modibodi

Lees dit VOORDAT u uw Modibodi-product uit de verpakking haalt.

Mobiodi is een product voor persoonlijke hygiëne en we hanteren strikte richtlijnen voor het afvoeren van uw bestelling.

Als u Modibodi van Modibodi RED koopt en het niet verleden, kunt u 1 artikel dat uit de Modibodi-verpakking is geopend, aanvraag voor terugbetaling (Girls Matters vergoedingt de verzendkosten niet).

Als u meerdere Modibodi-artikelen bestelt (inclusief badkleding), betalen Girls Matters geen retourzendingen van Modibodi die uit de Modibodi-verpakking is geopend, dit om hygiënische redenen. U kunt slechts 1 Modibodi-product dat uit de verpakking is geopend (inclusief badpak, crop top, zwembroek of ondergoed) terugbetaling voor terugbetaling.

Als u meerdere ouders koopt en de hele bestelling wilt retourneren, krijgt u alleen één paar terug dat uit de Modibodi-verpakking is geopend. U ontvangt een winkeltegoed voor de rest van de geopende Modibodi-verpakkingsbestelling.

Als de rest van de bestelling wordt gesloten en de artikelen in de originele Modibodi-verpakking zitten, ongeopend en de verpakking is onbeschadigd, dan kunt u het volledige bedrag terugkrijgen. Dit is zodat wanneer u Modibodi van Modibodi RED van Modibodi Swim koopt, u een gloednieuw ongeopend product krijgt - omdat niemand ondergoed of badkleding zal passen door iemand anders wordt gedragen!

Om aan het Modibodi-retourbeleid te voldoen, moeten alle retourzendingen binnen 30 dagen na aankoop via e-mail hallo@girlsmatters.nl worden aangevraagd.

U bent aansprakelijk voor de verzend-/verzendkosten die worden gemaakt bij het storten van kledingstukken. Girls Matters kan u deze kosten niet vergoeden of vergoeden.

Girls Matters raadt u aan om een traceerbare verzendservice te gebruiken bij het verzamelen van artikelen, overal kunnen we niet verantwoordelijk worden gehouden voor verloren of ontbrekende pakketten.

Alle leuke producten (opgedragen maar waarvan de verpakking is geopend) worden gedoneerd aan een goede doel om mensen in nood te ondersteunen en onze bijdrage aan de stortplaats te beperkt.

Alle kledingstukken* die voor de volle prijs, met een kortingscode of tijdens een promotie zijn gekocht, kunnen worden aangevraagd voor een terugbetaling of winkeltegoed.

Online ruilen is niet mogelijk.

Retourbeleid van Modibodi  

Lees dit aandachtig door VOORDAT u uw Modibodi-product uit de verpakking haalt.

Modibodi is een product voor persoonlijke hygiëne. Daarom hanteren wij strikte richtlijnen voor het retourneren van uw bestelling.

Als je Modibodi of Modibodi RED koopt en het past niet, kun je 1 artikel dat is geopend en uit de Modibodi-verpakking is gehaald, retourneren en krijg je het aankoopbedrag terug (Girls Matters vergoedt de verzendkosten niet).

Als u meerdere Modibodi-artikelen bestelt (inclusief badkleding), accepteert Girls Matters geen retourzendingen van Modibodi die uit de verpakking zijn gehaald, dit om hygiënische redenen. U kunt slechts één Modibodi-product retourneren dat uit de verpakking is gehaald (inclusief badpak, crop top, zwembroek of ondergoed) voor terugbetaling.

Als je meerdere paren koopt en de hele bestelling wilt retourneren, krijg je alleen je geld terug voor één paar dat uit de Modibodi-verpakking is gehaald. Je ontvangt een tegoedbon voor de rest van de bestelling die uit de Modibodi-verpakking is gehaald.

Als de rest van de bestelling wordt geretourneerd en de artikelen zich in de originele, ongeopende en onbeschadigde Modibodi-verpakking bevinden, kunt u het volledige aankoopbedrag terugkrijgen. Dit is zodat u bij aankoop van Modibodi, Modibodi RED of Modibodi Swim een gloednieuw, ongeopend product ontvangt - want niemand wil ondergoed of badkleding passen die al door iemand anders is gedragen!

Om te voldoen aan het retourbeleid van Modibodi, moeten alle retouren binnen 30 dagen na aankoop via het e-mailadres hallo@girlsmatters.nl worden aangevraagd. 

U bent aansprakelijk voor de verzend- en verzendkosten die u maakt bij het retourneren van kleding. Girls Matters kan deze kosten niet compenseren of vergoeden.

Girls Matters raadt u aan om een postzegel met tracking te gebruiken voor het retourneren van artikelen, aangezien wij niet aansprakelijk kunnen worden gesteld voor verloren of vermiste pakketten.  

Alle geretourneerde producten (ongedragen maar waarvan de verpakking is geopend) doneren we aan een goed doel om mensen in nood te helpen en onze bijdrage aan de afvalberg tot een minimum te beperken. 

Alle kledingstukken* die tegen de volledige prijs, met een kortingscode of tijdens een promotie zijn gekocht, kunnen worden geretourneerd en u krijgt uw geld terug of een tegoedbon.

Online ruilen is niet mogelijk.

Bekijk hier ons assortiment